Splošni pogoji nakupa
Sklepanje in arhiviranje pogodb
Pogodba je sklenjena, ko se kupcu po oddaji naročila po elektronski pošti posreduje potrditev naročila s seznamom naročenega blaga. Kupec najprej prejme obvestilo, s katerim Karako potrjuje, da je njegovo naročilo prejel, vendar pogodba med kupcem in Karakom s tem še ni sklenjena in Karako do kupca v tej fazi posla nima nobenih obveznosti. Ko Karako naročilo pregleda in ugotovi, da ga lahko izpolni, bo kupcu poslal potrdilo naročila. Pogodba med kupcem in prodajalcem je s tem sklenjena. Kupec lahko svoje naročilo prekliče v kolikor blago še ni bilo odposlano oz. drugače dobavljeno. Pogodba se sklene v slovenskem jeziku. Pogodba (naročilo, potrditev naročila) bo shranjena v pisni obliki na sedežu družbe. Na željo kupca je omogočen dostop do nje na sedežu družbe Karako d.o.o.Zbiranje, uporaba, hranjenje in varovanje osebnih podatkov
Osebni podatek je informacija, ki vas identificira (vaše ime, priimek, telefon, elektronski ali navadni naslov, številka vašega osebnega računa in podobno). Karako zbira vaše podatke v primeru izvedbe spletnega nakupa, naročila na e-obvestila in sodelovanja v nagradnih igrah. Za potrebe zagotavljanja varnosti, se lahko zbirajo tudi IP naslovi, iz katerih dostopate do spletnega mesta. Vsakemu uporabniku je ob začetku obiska dodeljen sejni piškotek za identifikacijo in spremljanje nakupovalne košarice. Osebni podatki, ki so pridobljeni preko spletne strani www.karako.si za enega od zgoraj omenjenih namenov, se bodo uporabljali izključno za ta namen (za potrebe izvedbe in dostave naročila, pošiljanja e-obvestil in sodelovanja v nagradnih igrah). Vaših kontaktnih in osebnih podatkov ne bomo nikoli posredovali tretji stranki, ne glede na namen, razen v primeru, ko to zahteva zakonodaja. Z vsemi pridobljenimi osebnimi podatki bo Karako ravnal v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Uradni list 94/2007 - uradno pričiščeno besedilo) in v skladu z evropsko zakonodajo (direktive EU 95/46/EC, 2002/58/EC in sporazumi ETS 108, ETS 181, ETS 185, ETS 18 in Uredbo 2016/679 Evropskega parlamenta in sveta - GDPR).Sprememba osebnih podatkov ter odjava
Kupec, ki želi spremeniti svoje podatke, elektronski naslov ali pa odjavo od e-obvestil, lahko to kadarkoli stori s kratkim sporočilom na enega od naših kontaktnih naslovov. Naslovi se nahajajo na zavihku Osebna izkaznica.Pravice glede osebnih podatkov
Skladno z splošno EU uredbo o varstvu podatkov - GDPR ima posameznik naslednje pravice- posameznik ima pravico do dostopa podatkov, ki se nanašajo nanj (15.člen GDPR)
- posameznik ima pravico do popravka podatkov, ki se nanašajo nanj (16.člen GDPR)
- posameznik ima pravico do izbrisa oz. t.i. pozabe podatkov, ki se nanašajo nanj (17.člen GDPR)
- posameznik ima pravico do omejitve obdelave podatkov, ki se nanašajo nanj (18.člen GDPR)
- posameznik ima pravico do obveščenosti o spremembah podatkov, ki se nanašajo nanj (19.člen GDPR)
- posameznik ima pravico do prenoslivosti podatkov, ki se nanašajo nanj (20.člen GDPR)
- posameznik ima pravico do ugovora obdelave podatkov, ki se nanašajo nanj (21.člen GDPR)
- posameznik ima pravico o neodločitvi glede avtomatiziranega odločanja na podlagi profila (22.člen GDPR)
Če imate kakršna koli vprašanja v zvezi z našo politiko varovanja osebnih podatkov ali kako so vaši osebni podatki obravnavani in/ali želite uveljaviti katero izmed gornjih pravic, nas prosimo kontaktirajte na enega od naših kontaktnih naslovov. Naslovi se nahajajo na zavihku Osebna izkaznica. Odgovorna oseba za obdelavo in hranjeneje osebnih podatkov pri podjetju Karako d.o.o. je Rajko Kogoj (rajko.kogoj@siol.net).
Cene in razpoložljivost blaga
Vse cene so v EUR in vključujejo DDV. Cene ne vključujejo stroškov dobave, ki so prikazani dodatno in ne vključujejo stroškov plačilnega prometa, ki jih ima kupec pri plačilu blaga, razen kadar je to izrecno drugače pisno dogovorjeno. Pri veleprodaji veljajo poleg splošnih tudi posebni pogoji, dogovorjeni med strankama. Stroške, ki jih zaračuna banka ali druga institucija pri plačilu oz. nakazilu, krije uporabnik sam. Ponudba velja do preklica ponudbe oziroma do odprodaje zalog.Minimalna vrednost naročila
Glede na visoke stroške priprave in obdelave naročila, pakiranja in dostave je minimalna vrednost posameznega naročila z DDV 12,00 EUR. Kupec plača v primeru dostave samo 4,99 EUR po pošiljki, razliko do dejanskih stroškov dostave, pa plača Karako.Rok dobave
Karako ima ponujene izdelke v ocenjenih optimalnih količinah na zalogi. Pri dobavi iz zaloge je rok dobave praviloma do 3 delovne dneve po potrditvi naročila oz. pri vnaprejšnjem plačilu do 3 delovne dneve po prejetju plačila. V primeru, da v trenutku naročila ne bi imeli zadostne zaloge blaga, oziroma bi iz kakršnega koli razloga taka situacija nastopila po naši potrditvi naročila, vas bomo o tem obvestili in vam sporočili okviren dobavni rok. V primeru, da se s predlaganim dobavnim rokom kupec ne bi strinjal, lahko kupec prekliče naročilo oz. od njega odstopi. Eventuelna že prejeta plačila bodo kupcu nemudoma vrnjena na njegov osebni račun. Pogodba med kupcem in Karakom je sklenjena šele takrat, ko Karako kupcu potrdi njegovo naročilo.Dostava in stroški dostave
Dostava preko Pošte Slovenija oziroma druge paketne službe
Dostavo naročenega blaga opravlja naš pogodbeni partner Pošta Slovenije oziroma druge kurirske službe vendar samo na ozemlju Slovenije. Dostava se izvrši na naslov, ki ga kupec navede ob prijavi ali naročilu. Strošek dostave je obračunan na predračunu, tako da po opravljenem plačilu nimate več nobenih dodatnih stroškov. Cena dostave je vedno enaka ne glede na težo paketa in znaša 4,99 EUR z DDV po naročilu. Pri vrednosti nakupa nad 50,00 EUR z DDV stroška dostave ne obračunamo. Ko boste naročilo odposlali, boste takoj prejeli dokument "prejem naročila". Tu bodo poštni stroški avtomatsko zavedeni na naročilu kljub naročilu v znesku nad 50 €. Tekom tistega ali naslednjega delovnega dne vam bomo poslali dejansko "potrdilo naročila", kjer stroškov pošiljanja za znesek nad 50 € seveda ne bo na dokumentu.Dostava se vrši v dopoldanskem času, zato je priporočljivo, da navedete naslov za dostavo, kjer boste dosegljivi v dopoldanskih urah (lahko tudi na delovno mesto). Če dostava ni uspešna oziroma, če ste ob času dostave odsotni, vam dostavna služba pusti obvestilo, vi pa lahko paket prevzamete v vaši najbližji poslovalnici Pošte Slovenije, oziroka kot je navedeno na obvestilu. Priporočamo tudi, da ob naročilu navedete telefonsko številko na kateri ste dosegljivi.
Osebni prevzem
Naročene izdelke lahko tudi osebno prevzamete v našem podjetju na naslovu Vevška cesta 57 v Ljubljani vsak delavnik med 8,45 in 14,30 uro, v kolikor ste tak način izbrali. Za možnost prevzema izven navedenega časa se prosim dogovorite po telefonu (01) 5291141. Nekaterih izdelkov zaradi dimenzij in narave izdelkov (možne poškodne ali uničenje izdelka) ni mogoče dostaviti po pošti oz. dostavni paketni lsužbi, zato je za te izdelke možen le osebni prevzem. Pri teh izdelkih vam bo v izbor ponujen samo ta način dostave. Pri osebnem prevzemu nimate nobenih dodatnih stroškov.Plačilo
Ob oddaji naročila lahko izbirate med tremi načini plačila.Plačilo z gotovino ob prevzemu
Plačilo z gotovino se lahko opravi ob osebnem prevzemu blaga pri Karaku d.o.o., Vevška cesta 57 (dovoz Cesta 30.avgusta 4) v Ljubljani. Prevzemnik je zmeraj tudi plačnik. Plačan mora biti celoten znesek.Plačilo po povzetju
Plačilo lahko opravite ob dostavi Pošte Slovenije (po povzetju). Pošta Slovenije vam nudi poleg plačila z gotovino tudi druge načine plačila (plačilna katrica...). Stortiev "plačilo po povzetju" stane 1,22 € na naročilo in jo nankadno dodamo na vaš račun, torej prištejemo vašemu znesku naročenih artiklov in morebitni poštnini (če je znesek naročenih artiklov nižji od 50 €). Stroške plačila po povzetju plačate direktno dostavljalcu.Plačilo po predračunu
Plačilo lahko opravite po predračunu z nakazilom na naš poslovni račun. Predračun boste prejeli na vaš elektronski naslov. O izvršenem plačilu nas prosimo obvestite po elektronski pošti info@karako.si.Vračilo blaga
Kupec ima pravico, da v štirinajstih dneh od prevzema blaga sporoči Karaku d.o.o., da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Kupec je v tem primeru dolžan v naslednjih 15 dneh od sporočila vrniti blago. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Vračilo blaga v prejšnjem roku brez predhodnega pisnega obvestila, se prav tako šteje za odstop od nakupa. Stroške vračila krije pošiljatelj sam. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. V primeru dostave na naše stroške, bomo kupcu obračunali dejanske stroške vračila. Za nastale stroške zaradi ravnanja izven pogojev poslovanja ne odgovarjamo. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži. Priložena mora biti kopija originalnega računa in garancija, če je bila ta izdana. Svetujemo, da nas kupec pred vračilom blaga pokliče, oziroma nam pošlje elektronsko sporočilo, zaradi eventuelnega dogovora o najracionalnejšem načinu vračila.Karako d.o.o. bo vrnil celotno kupnino čimpreje, vendar najkasneje v roku 30-ih dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe in sicer izključno z nakazilom na osebni račun kupca, ki ga bo le ta navedel ob vračilu blaga. Karako mora pred vrnitvijo plačila prejeti vrnjeno blago oz. mora kupec dokazati, da je blago odposlal na naslov Karaka.
Katerega blaga ni mogoče vrniti?
Možnost vračila ne velja za programsko opremo, zgoščenke/DVD, knjige in potrošni material, v primeru, da je bila originalna embalaža ali varnostni pečat odstranjena. Možnost vračila tudi ne velja za blago, ki je bilo izdelano oziroma naročeno po natančnih navodilih kupca, ki je bilo prilagojeno njegovim posebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe.Vračilo tudi ni možno, če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost in zanjo ne veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov o sklepanju pogodb na daljavo.
Koraki nakupa
Prijava
Za prijavo je potrebno vpisati svoj elektronski naslov in geslo (registrirani uporabniki). V kolikor še niste registrirani uporabnik, se lahko registrirate preko povezave, ki vas bo popeljala na stran za registracijo novega uporabnika. Vpišite zahtevane podatke v obliki kot jih želite kasneje izpisane na računu, ki ga prejmete ob dostavi naročenega izdelka. Vnos potrdite s klikom na gumb »Registracija« in že ste pripravljeni, da opravite svoj prvi nakup na naši spletni trgovini. Za brskanje med artikli in ogled strani prijava oz. registracija ni potrebna. K prijavi oz. registraciji bo kupec pozvan v tretjem koraku nakupa (podatki naročila).Iskanje artikla - brskanje med artikli
Artikli so razdeljeni v več osnovnih skupin - kategorij. Kategorijo izberete s klikom na sliko kategorije oziroma s klikom na opis kategorije na levi stani. Po izboru kategorije bodo s pomanjšano sliko predstvaljeni vsi artikli te kategorije. Ponujenih artiklov je v nekaterih kategorijah več sto, zato je priporočljivo, da izbor omejite s tremi različnimi filtri, ki se nahajajo nad izdelki. Artikle lahko izbirate tudi z uporabo splošnega iskalnika v desnem zgornjem kotu strani. V iskalnik vpišite iskalni niz kot na primer del šifre artikla ali pa del naziva artikla in potrdite s klikom. S klikom na izbrani artikel se prikaže povečana slika artikla in njegov opis. Sliko lahko še dodatno povečate na velikost 450x600 pikslov.Izbor artiklov
Kupec izbere artikle in jih doda s klikom na gumb "V košarico". Pri nekaterih artiklih mora sedaj kupec izbrati tudi dimernzijo, barvo ali motiv artikla iz menijev pod opisom. Artikle lahko kupec pri pregledu košarice iz košarice tudi kadarkoli odstrani. Če kupec želi več kosov artikla vpiše željeno količino in potrdi z osvežitvenim gumbom poleg količine. Ko uporabnik zaključi z zbiranjem artiklov, klikne na gumb "Podatki naročila". Artikel lahko izberete samo enkrat, količino boste lahko popravili v košarici (prikaz košarice z klikom na košarico - na strani desno zgoraj).Podatki naročila
V tem koraku kupec izbere način plačila in način dostave. Nekaterih artiklov zaradi narave izdelka ni mogoče poslati po pošti (zaradi verjetnosti poškodb oz. zaradi drugih razlogov). V tem primeru bo kupcu ponujena samo možnost "Osebni prevzem". Nekateri izbori med načinom plačila in načinom dostave se med seboj izključujejo, zato bodo kupcu ponujene samo tiste možnosti, ki jih je možno realizirati.Če kupec še ni prijavljen, se mora v tem koraku prijaviti oz. registrirati. Za regsitracijo bodo zahtevani samo tisti podatki, ki so potrebni za realizacijo naročila.
Pregled in popravljanje naročila
V tem koraku bodo prikazani vsi naročeni artikli, podatki o kupcu, rok dobave, način in kraj dostave in plačila. Kupec se lahko vrne k predhodnim korakom in popravi željene izboreKadarkoli med potekom nakupa se lahko uporabnik vrne na predhodne faze nakupa in popravi naročilo, doda ali odstrani artikle, spremeni način dostave oz. plačila.
Oddaja naročila
Če so vsi podatki pravilni, kupec potrdi naročilo s klikom na "Oddaja naročila".Karako bo kupca po elektronski pošti obvestil, da je naročilo prejel. S tem Karako še ne sprejema nobenih obvez glede naročila. Karako bo naročilo pregledal in v kolikor ga bo lahko v okviru naročenih pogojev realiziral, bo poslal kupcu potrdilo naročila po elektronski pošti.
Potrdilo naročila
Karako bo naročilo pregledal in bo kupcu kupcu po elektronski pošti poslal potrdilo naročila.S tem je pogodba med kupcem in Karakom sklenjena. V kolikor Karako iz kakršnegakoli razloga ne bo mogel potrditi naročila (naročenega blaga v tem trenutku ne bo na zalogi oz. ne bo na zalogi v zahtevani količini, barvi, dimenziji ali motivu), bo kupca o tem obvestil po elektronski pošti oz. bo kupcu predlagal nadomestne artikle, drugi rok dobave in podobno. Če bo kupec te predloge sprejel, jih bo potrdil in bo s tem sklenjena pogodba. V kolikor pa kupec teh predlogov oz. pogojev ne bo sprejel, pogodba ne bo sklenjena in niti kupec niti Karako po tem naročilu nimata drug do drugega nobenih obveznosti. Naročilo je v tem primeru stornirano.
Preklic naročila
Kupec lahko prekliče naročilo v roku 2. ur po oddaji naročila po elektronski pošti. Po preteku 2. ur mora preklic naročila opraviti preko telefona. V elektronskem sporočilu mora kupec navesti, da naročilo preklicuje in mora navesti številko naročila in ime in priimek kupca.Preklic naročila bo Karako načelno upošteval tudi v primeru, da le ta ni bil oddan v predvidenem roku, v kolikor blago še ni bilo odposlano oziroma drugače dobavljeno. V teh primerih mora kupec poleg elektronskega sporočila o preklicu, poklicati Karako po telefonu in se dogovoriti glede možnosti preklica.
Če preklic naročila ni bil mogoč, ima kupec še vedno pravico do vračila blaga (odstop od pogodbe).
Garancija za brezhibno delovanje stvari
Pri katerem blagu je potrebno izdati garancijo za brezhibno delovanje, je določeno v Pravilniku o blagu, za katerega se izda garancija za brezhibno delovanje (UR.L.RS, št. 73/03, št. 92/03).Garancijo je možno uveljavljati s potrjenim garancijskim listom (v primeru, da garancijski list ni pravilno izpolnjen oz. nima navedenega datuma nakupa bo garancija upoštevana ob predložitvi računa). Pri uveljavljanju garancije veljajo garancijski pogoji navedeni na garancijskem listu, ki je priložen izdelku, kadar je izdelek take vrste, da je zanj potrebno izdati garancijo.
Garancijski rok za blago je 12 mesecev od dneva nakupa. Rok zagotavljanja vzdrževanja, zagotavljanja nadomestnih delov in priklopnih aparatov za blago je tri leta.
Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri Karaku d.o.o.
O napaki na blagu mora kupec obvestiti Karako po elektronski pošti.
Obvezni podatki na garancijskem listu
- firma in sedež proizvajalca oziroma dobavitelja
- podatki, ki identificirajo blago,
- izjava, da proizvajalec jamči za kakovost oziroma za brezhibno delovanje v garancijskem roku, ki začne teči z izročitvijo blaga kupcu
- trajanje garancijskega roka
- firma in sedež prodajalca ter datum izročitve blaga potrošniku
- najkrajši garancijski rok, ki ne sme biti krajši od enega leta, razen če gre za rabljeno blago, za katerega lahko prodajalec določi krajši garancijski rok,
- čas po preteku garancijskega roka, v katerem je proizvajalec dolžan zagotavljati vzdrževanje, nadomestne dele in priklopne aparate, ki mora biti vsaj trikrat daljši od garancijskega roka.
Prenehanje veljavnosti garancije
Garancija ne velja v naslednjih primerih:- pri nastanku okvar nastalih zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe in okvar v primeru višje sile (napetostni sunek, strela...)
- pri nastanku okvar zaradi posega osebe, ki ni pooblaščena za popravilo izdelka
- pri nastanku okvar nastalih zaradi uporabe drugih elementov, ki originalno ne spadajo k aparatu
- pri nastanku okvar pri priklopu na napačno napetost ali vrsto toka
- pri nastanku okvar ali poškodb na izdelku zaradi neupoštevanja navodil o ravnanju z izdelkom
Stvarne napake na blagu
Kupec mora obvestiti Karako o stvarni napaki na blagu v dveh mesecih od dneva, ko je bila napaka odkrita, vendar pa najkasneje v dveh letih od nakupa izdelka oziroma opravljene storitve.Napaka je stvarna:
- če blago nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet
- če blago nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo posebno rabo, za katero gakupec kupuje in je podjetju Karako bilo to znano oziroma bi mu moralo biti znano
- če blago nima lastnosti, ki so bile izrecno dogovorjene oz. so predpisane
- če se blago ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil le ta prikazan zaradi obvestila
Poškodbe nastale pri prevozu
Fizične poškodbe blaga niso stvarna napaka blaga. Kupec je dolžan takoj po prevzemu blaga le to pregledati in o vidnih poškodbah na blagu (fizične poškodbe blaga) takoj obvestiti Karako.V primeru, da je ob dostavi blaga poškodovana zunanja embalaža oz. v primeru, ko lahko iz drugih znakov kupec sklepa, da je blago v embalaži lahko poškodovano, mora embalažo odpreti v prisotnosti dostavljalca in o poškodbah napraviti zapisnik, ki ga podpiše tudi dostavljalec. Za transportne poškodbe odgovarja prevoznik.
Karako bo pomagal kupcu tudi pri reševanju reklamacij zaradi poškodb pri transportu. Kupcu zato svetujemo, da, v kolikor je mogoče, slika še zaprto poškodovano embalažo in potem poškodovan izdelek ter obvezno naredi zapisnik, ki ga podpiše tudi prevoznik. Slike in kopijo zapisnika naj kupec nato pošlje tudi Karaku, ki bo poskušal v imenu kupca s prevoznikom rešiti reklamacijo za transportne poškodbe blaga. V primeru, da Karako pri posredovanju ne bo uspešen, bo kupca o tem nemudoma obvestil.